xoves, 30 de maio de 2024

A INAUGURACIÓN DO CAMPO DA BREA DA LARACHA EN XANEIRO DE 1966

 Na Laracha, ao igual que acontece noutros municipios da bisbarra, aínda queda xente afeccionada ao mundo do deporte que recorda con nostalxia o Semanario Deportivo Riazor. Editado por La Voz de Galicia entre 1953 e 1971, esta publicación estaba dirixida por Orestes Vara Calzada e contaba coa colaboración de coñecidas firmas do xornalismo herculino como Amador de Mena en balonmán, Eusebio Álvarez nos temas de atletismo, J. Galego e Manuel Fernández Trigo 'Mafertri' (co tempo xerente do Deportivo e do Real Madrid) en fútbol, Ángel del Castillo en natación, ou co acrónimo LONOMA na información de baloncesto. Nos primeros anos mesmo aparecían artigos asinados por ‘Vicencio’, que sería despois o gran profesional Vituco Leirachá (que acabaría como subdirector do Semanario).

Ao prezo de 1,50 pesetas, o Riazor saía os luns e daba boa conta do acontecido no eido deportivo durante a fin de semana. Tiña varias páxinas dedicadas ao fútbol modesto da Capital, Mariñas e Arteixo, que era onde participaban o Paiosaco, o Club do Mar de Caión e o Laracha.

Precisamente, o Laracha tivera o seu protagonismo na edición do 10 de xaneiro de 1966 do devandito semanario con motivo da inauguración do Campo da Brea, nun partido amigable disputado contra o Deportivo.

Deseguido compartimos o artigo e a reportaxe gráfica publicada no Riazor aquel día:

 

El Laracha C.F., nuevo club, con campo nuevo
El pasado día 6, festividad de los Reyes Magos, se celebró la bendición del nuevo campo de fútbol del Laracha C.F., acto al que asistió gran cantidad de público. El nuevo campo viene a cumplir las aspiraciones del equipo de Laracha y en especial de su presidente, don Maximino Canedo González, verdadero promotor de dicha obra, muy bien secundado por una Junta directiva que trabaja mucho y bien en favor del fútbol.
La bendición del nuevo campo fue oficiada por el párroco don Anselmo Graíño Calvo en presencia del presidente y directivos del club, así como el secretario de la Federación Gallega y vocal, señores De Llano y Rivero; presidente del Deportivo, señor González; vicepresidente, señor Ripoll, y tesorero, señor Piñeiro.
Actuó de madrina la señorita Elena Canedo Zapata, que recibió varios regalos de los capitanes del Laracha y Deportivo.
Acto seguido se celebró un encuentro entre el titular de la villa y un combinado del Deportivo y Fabril, venciendo estos últimos por el resultado de 9-1.
El partido resultó muy entretenido y del agrado de todos los asistentes, que así lo demostraron con grandes ovaciones.
Al finalizar el mismo se hizo entrega de la copa en litigio, donada por la firma “Cuenca y Botana”, al capitán deportivista Lamelo, que a su vez, con emocionadas palabras, se la ofreció al presidente del Laracha. Detalle este que honra a la directiva del primer club coruñés, y que demuestra el interés con que sigue el fútbol modesto.

Ningún comentario:

Publicar un comentario